Kurs Ad Music wzrósł w debiucie na NewConnect o 13,6 proc.

Kurs akcji wydawnictwa Ad Music wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na NewConnect o 13,6 proc., do 0,25 zł.

Kurs akcji wydawnictwa Ad Music wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na NewConnect o 13,6 proc., do 0,25 zł.

Do obrotu na rynku NewConnect trafiło 300 tys. akcji serii A, 700 tys. akcji serii B, 1 mln akcji serii D oraz 6 mln 750 tys. akcji serii E.

Ad Music istnieje od 2010 roku. W portfolio spółki znajdują się dwa tytuły muzyczne: "Teraz Rock" oraz "Teraz Rock Kolekcja", a także jeden tytuł o tematyce gier na konsole - "PSX Extreme". Spółka jest również wydawcą portali i for internetowych.

W 2010 roku spółka wypracowała 2,5 mln zł przychodów.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: NewConnect | rynek pierwotny | Ad Music S.A. | debiut giełdowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »