Kurs akcji Mediacap wzrósł w debiucie na GPW o 7,1 proc.
Kurs akcji spółki Mediacap wzrósł w pierwszym dniu notowań na rynku głównym GPW o 7,14 proc. do 3 zł. Wcześniej spółka była notowana na rynku NewConnect.
Do obrotu wprowadzonych zostało 10 mln akcji serii A, 1.134.880 akcji serii B, 4.992.662 akcji serii C i 2.291.826 akcji serii D.
Przejściu spółki na rynek główny GPW nie towarzyszy emisja nowych akcji.
Mediacap to grupa świadcząca usługi z zakresu mediów, marketingu, reklamy online i usług IT oraz badań rynku i opinii publicznej.
W 2015 r. zanotowała ok. 5 mln zł zysku netto i 7,4 mln zł zysku EBITDA przy przychodach na poziomie 71,5 mln zł.
Celem strategicznym grupy jest osiągnięcie dzięki przejęciom przychodów na poziomie 100 mln zł w 2016 roku. Spółka podtrzymuje także plany skokowego wzrostu przychodów i EBITDA dzięki kolejnym przejęciom oraz rozwojowi w obszarze Big Data, który w ciągu najbliższych 2-3 lat ma stać się kluczowym źródłem biznesu w segmencie Data.