Kurs Auto-Spa spadł w debiucie na NewConnect o 4,74 proc.
Kurs akcji spółki Auto-Spa, operatora ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, spadł na otwarciu w debiucie na rynku NewConnect o 4,74 proc. do 10,45 zł. Wejście Auto-Spa było 23. debiutem w tym roku na NewConnect. Auto-Spa jest 372. firmą kwotowaną na tym parkiecie.
W czwartek do obrotu na rynku NewConnect wprowadzonych zostało 200 tys. akcji serii B, 281 tys. 891 akcji serii C oraz 127 tys. 559 akcji serii D spółki.
W ramach poprzedzających debiut ofert prywatnych firma Auto-Spa pozyskała ponad 2,6 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na wsparcie procesu budowy największej ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych.
Auto-Spa zajmuje się budową, sprzedażą i zarządzaniem siecią myjni bezdotykowych działających pod tą samą marką. W ramach sieci funkcjonują 32 myjnie, w tym 8 franczyzowych.
W 2011 r. Auto-Spa wygenerowała przychody w wysokości 15,9 mln zł, o ponad 13 proc. wyższe niż w roku poprzednim. Zysk netto wzrósł do 4,1 mln zł z 2,1 mln zł w 2010.
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi