Logintrade chce do końca stycznia 2013 r. zadebiutować na NewConnect
Logintrade, firma działająca na rynku e-procurement, planuje do końca stycznia 2013 r. zadebiutować na NewConnect. Debiut poprzedzi prywatna oferta akcji o wartości do 700 tys. zł, którą zaplanowano na początek grudnia 2012 r. - podała spółka w komunikacie.
Logintrade zakłada, że w 2012 r. osiągnie 1,3 mln zł przychodów i 280 tys. zł zysku netto, w 2013 r. wypracuje odpowiednio 1,85 mln zł i 370 tys. zł a w 2014 r. 2,95 mln zł i 590 tys. zł.
Spółka dostarcza dedykowane platformy zakupowe wspierające komunikację pomiędzy kupującymi oraz dostawcami. Poprzez swoje platformy zakupowe firma skupia ponad 25 tys. sprzedających i 1,2 tys. kupujących z 324 branż. Klientami Logintrade są m.in. Bakoma, ING, Cognor, Forte, Grupa Barlinek, Grupa Impel, Grupa JSW, Grupa Kęty, Grupa Kopex, Grupa Rovese, Jeronimo Martins Dystrybucja, Neuca, Pfleiderer Grajewo, czy Rafako.