LPP ogranicza salony
LPP ogranicza plan rozwoju sieci w pierwszej połowie 2009 roku o dwie trzecie ze względu na przewidywane spowolnienie w gospodarce.
Spółka planuje poszerzyć sieć o 13 tys. metrów kwadratowych wobec ok. 40 tys. metrów kwadratowych planowanych wcześniej. Ma na to wydać około 30 mln zł.
"Ze względu na przewidywane spowolnienie w gospodarce musimy ograniczyć plany naszego dynamicznego rozwoju sieci w pierwszej połowie 2009 roku. Zainwestujemy w otwarcie ok. 30 mln zł wobec planowanych wcześniej ok. 90 mln zł" - powiedział na piątkowej konferencji prasowej wiceprezes spółki Dariusz Pachla.
Dodał, że LPP będzie też ograniczać koszty.
"Nie możemy walczyć z jakością, ale szykujemy się na osłabienie koniunktury, ograniczając koszty. W każdym obszarze naszej działalności jest szansa na oszczędności" - powiedział.