LPP ogranicza salony

LPP ogranicza plan rozwoju sieci w pierwszej połowie 2009 roku o dwie trzecie ze względu na przewidywane spowolnienie w gospodarce.

LPP ogranicza plan rozwoju sieci w pierwszej połowie 2009 roku o dwie trzecie ze względu na przewidywane spowolnienie w gospodarce.

Spółka planuje poszerzyć sieć o 13 tys. metrów kwadratowych wobec ok. 40 tys. metrów kwadratowych planowanych wcześniej. Ma na to wydać około 30 mln zł.

"Ze względu na przewidywane spowolnienie w gospodarce musimy ograniczyć plany naszego dynamicznego rozwoju sieci w pierwszej połowie 2009 roku. Zainwestujemy w otwarcie ok. 30 mln zł wobec planowanych wcześniej ok. 90 mln zł" - powiedział na piątkowej konferencji prasowej wiceprezes spółki Dariusz Pachla.

Dodał, że LPP będzie też ograniczać koszty.

"Nie możemy walczyć z jakością, ale szykujemy się na osłabienie koniunktury, ograniczając koszty. W każdym obszarze naszej działalności jest szansa na oszczędności" - powiedział.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: salony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »