MakoLab SA otwiera przedstawicielstwo w Paryżu
MakoLab SA - spółka specjalizująca się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych rozwiązań internetowych dla biznesu m.in. dla koncernu Renault-Nissan - otwiera biuro w Paryżu. Przedstawiciel Spółki w stolicy Francji będzie zajmował się rozwijaniem międzynarodowych kontraktów oraz nadzorowaniem realizacji projektów.
- Działalność MakoLab od wielu lat ma charakter międzynarodowy. Otwarcie biura w Paryżu jest konsekwencją rozszerzania współpracy z centralą koncernu Renault-Nissan oraz dążeniem do pozyskania kolejnych kontraktów poza granicami Polski - powiedział Wojciech Zieliński, prezes MakoLab.
Dyrektorem ds. Operacji Międzynarodowych został Rémi Riviere, który będzie nadzorować działania operacyjne MakoLab we Francji oraz pozyskiwał nowe międzynarodowe kontrakty. Riviere zdobywał doświadczenie w branży IT na stanowiskach kierowniczych w koncernach Europcar oraz Renault-Nissan. Pracował we Francji oraz Chinach i Japonii. Z wykształcenia jest inżynierem (L'Ecole d'Ingénieurs en Génie des Systémes Industriels), posiada także dyplom International Business Administration (IAE).
W 2001 roku MakoLab rozpoczęła współpracę z koncernem Renault w zakresie stworzenia Intranetu i Ekstranetu dla oddziału w Polsce. W ramach umowy w kolejnych latach uruchomiono witryny WWW Renault Polska (2002), Renault Austria i Szwajcaria (2004). W 2008 roku opracowana przez MakoLab witryna Renault otrzymała nagrody przyznane przez Auto Trader Website Usability Study (część prestiżowej Guardian Media Group) w kategoriach: Best Motor Manufacturer Home Page, Best MotorManufacturer Communication of Environmental Credentials oraz Most Improved Motor Manufacturer Website. Współpraca rozszerzyła się na kraje Bliskiego i Dalekiego Wschodu (2010). W ramach kooperacji MakoLab stworzyła ponad 20 serwisów internetowych dla oddziałów koncernu Renault-Nisssan.
- - - - - -
MakoLab
Jest firmą informatyczną notowaną na rynku NewConnect GPW w Warszawie. Od ponad 20 lat dostarcza klientom kompleksowe rozwiązania IT podporządkowane zasadzie "any time, any place, any platform". W tym celu wykorzystuje najnowsze technologie internetowe, webowe i mobilne.
Klientami MakoLab są duże przedsiębiorstwa działające globalnie oraz sektor MŚP. Źródłem blisko połowy przychodów jest eksport. Spółka obsługuje firmy, oddziały i partnerów koncernu Renault-Nissan w Europie i Azji. Polscy klienci to m.in. Philips Lighting Poland, BRE Bank, grupa Apsys, grupa funduszy Arka, Ferax (marka Gatta). Spółka zatrudnia ponad 70 osób, posiada biura w Łodzi i Warszawie.
Głównymi obszarami działalności spółki są: Web Media, Business Solutions.
Opr. KM