Reklama

Marka planuje wejście na NewConnect w pierwszej połowie września

Marka SA, firma oferująca szybkie pożyczki gotówkowe liczy, że jej akcje pojawią się w obrocie w pierwszej połowie września. Zainwestowała już ponad 60 proc. kapitału, który pozyskała w ofercie prywatnej na rozwój sieci sprzedaży.

Marka działającą w branży pożyczek gotówkowych szykuje się do debiutu na NewConnect w pierwszej połowie września. Z oferty prywatnej przeprowadzonej w czerwcu br. pozyskała 6,2 mln zł. Z tej kwoty spółka już wydała ponad 60 proc. na rozwój sieci sprzedaży. Marka, która do niedawna działała głównie poprzez dwa biura w Białymstoku i Lublinie. Za 4,5 mln zł pozyskanych od inwestorów spółka otworzyła dodatkowe oddziały w Olsztynie, Radomiu i Rzeszowie i zapewniła nowym placówkom kapitał obrotowy. Pozostałe pieniądze z oferty prywatnej zostaną wydane na rozwój dotychczasowych biur w Białymstoku i Lublinie.

Reklama

- W najbliższym czasie zamierzamy koncentrować się na rozwoju sieci, którą stworzyliśmy. Nadal pracujemy nad dalszymi planami dotyczącymi rozwoju spółki. Więcej informacji na ten temat będziemy mogli ujawnić pod koniec tego roku - zdradza Krzysztof Jaszczuk, prezes Marki.

Spółką równoległe z pracami związanymi z poszerzeniem sieci sprzedaży znacząco zwiększyła liczbę przedstawicieli handlowych współpracujących z Marką. Teraz dla firmy pracuje blisko 250 przedstawicieli handlowych.

Rozwojowi sieci towarzyszy również znacząca poprawa wyników finansowych. W pierwszej połowie bieżącego roku przychody spółki wzrosły o 47 proc. do 3,9 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem w 2010 r. Pierwsze półrocze Marka zakończyła z dodatnim wynikiem netto 0,62 mln zł podczas gdy w podobnym okresie przed rokiem miała stratę rzędu 0,49 mln zł.

Marka SA

Doświadczona instytucja finansowa, specjalizująca się w dostarczaniu szybkich pożyczek gotówkowych z obsługą w domu klienta. Firma oferuje pożyczki o wartości od 300 do 2000 zł na okres od czterech do 100 tygodni, przy czym pożyczki o dłuższym okresie spłaty (28-100 tygodni) oferowane są stałym i lojalnym klientom. Spółka ma teraz ok. 8,5 tys. klientów (9,3 tys. aktywnych umów). Wartości należności od klientów wynosi prawie 27 mln zł. Działalność sprzedażowa i inwestycyjna realizowana jest poprzez pięć biur (Białystok, Lublin, Olsztyn, Radom, Rzeszów) na obszarze pięciu województw: lubelskie, mazowieckie, podkarpackie, podlaskie, i warmińsko-mazurskie. Obsługą klientów zajmuje się ok. 250 wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych docierających nawet do najmniejszych miejscowości w obszarze działania firmy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »