Maxcom podpisał umowę z portugalskim operatorem NOS
Maxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybutorów telefonów komórkowych w Europie, nawiązał współpracę z NOS. W ofercie portugalskiego operatora dostępny jest model MM35D. Dodatkowo portfolio Maxcom wzbogacił telefon MM236 skierowany do segmentu biznesowego.
Telefon MM35D polskiej firmy jest dostępny w ofercie kolejnego operatora telekomunikacyjnego - tym razem z Portugalii. NOS jest jednym z najważniejszych i największych operatorów na rynku oferujący m.in. telefonię komórkową, telewizję satelitarną i kablową oraz internet. MM35D to telefon GSM z ładowarką biurkową. Urządzenie pochodzi z linii comfort, charakteryzującej się czytelnymi wyświetlaczami i wygodnymi klawiszami.
- Rozpoczęcie współpracy z NOS to kolejny krok w realizacji założonej strategii rozwoju spółki i poszerzania kanałów dystrybucji. To także sygnał dla nas, że nasze produkty są doceniane, a zapotrzebowanie na nie jest coraz większe. Nie spoczywamy na laurach i pracujemy nad kolejnymi umowami, o których mam nadzieję, już wkrótce będziemy mogli poinformować - mówi Arkadiusz Wilusz, prezes Maxcom.
Do asortymentu firmy dołączył nowy telefon. Model MM236 z linii classic jest propozycją dla konsumentów szukających funkcjonalnych i eleganckich urządzeń. Telefon jest już dostępny w sieciach handlowych, a w przyszłości wejdzie również do oferty operatorów telekomunikacyjnych.
- Staraliśmy się stworzyć produkt, który odpowie na potrzeby wymagających klientów, dla których liczy się nie tylko funkcjonalność telefonu, ale i wgląd. Chcieliśmy zaproponować model z przydatnymi rozwiązaniami, takimi jak obsługa dwóch kart SIM czy wsparcie dla kart SD, i designem, który nawiąże do stylistyki klasycznych telefonów biznesowych. Myślę, że w modelu MM236 nam się to udało. Ten telefon to doskonała kombinacja klasycznej formy i nowoczesnych technologii - powiedział Arkadiusz Wilusz.
Firma promuje swoje produkty na arenie międzynarodowej. W październiku przedstawiciele Maxcom wzięli udział w GITEX Technology Week 2017. Od 37 lat w październiku w Dubaju spotykają się czołowi przedstawiciele producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej. Nawiązane relacje z bliskowschodnimi operatorami i sieciami handlowymi powinny zaowocować kontraktami w przyszłości.
Maxcom posiada ponad 15-letnie doświadczenie w produkcji oraz dystrybucji własnych marek produktów telekomunikacyjnych: telefonów komórkowych, telefonów stacjonarnych oraz elektroniki użytkowej m.in krótkofalówek oraz nawigacji satelitarnych. Grupa działa pod dwiema markami Maxcom oraz budżetowej Maxton.
Spółka realizuje sprzedaż poprzez zdywersyfikowane kanały dystrybucji B2B w ponad 20 krajach Europy, w tym m.in. za pośrednictwem czterech głównych operatorów komórkowych w Polsce, kilkunastu operatorów za granicą, sieci handlowych oraz wybranych dealerów
i agentów sprzedaży.
Opr. KM