Movie Games - The Beast Inside pozytywnie przyjęty

Przygodowy horror The Beast Inside z portfolio Movie Games w dwa tygodnie od premiery notuje pozytywne oceny graczy - powyżej 80 proc. - i bardzo dobre recenzje społeczności i mediów. Tytuł stworzony przez studio Illusion Ray jest dostępny w nowych kanałach dystrybucyjnych - Humble Bundle i Gog.com, a także w Steam Bundle wraz z Agony Unrated i Chernobylite.

Przygodowy horror The Beast Inside z portfolio Movie Games w dwa tygodnie od premiery notuje pozytywne oceny graczy - powyżej 80 proc. - i bardzo dobre recenzje społeczności i mediów. Tytuł stworzony przez studio Illusion Ray jest dostępny w nowych kanałach dystrybucyjnych - Humble Bundle i Gog.com, a także w Steam Bundle wraz z Agony Unrated i Chernobylite.

The Beast Inside bardzo pozytywnie przyjęty przez graczy. Horror dostępny teraz również na GOG i Humble Bundle.

Najnowsza produkcja Movie Games pozwala graczowi zanurzyć się w historii mrocznych tajemnic, osobistych tragedii i szaleństwa epoki Wojny Secesyjnej i Zimnej Wojny w USA. Wcielając się naprzemiennie w postacie dwóch bohaterów, opętanych przez mroczne dziedzictwo, gracz walczy z wrogami, rozwiązuje zagadki i odkrywa sekrety, które prowadzą go do zaskakującej prawdy. Dzięki umiejętnemu połączeniu fabuły grozy z napięciem rodem z thrillera i mrożącymi krew w żyłach scenami klasyki horroru, The Beast Inside zjednało sobie graczy na całym świecie.

Reklama

- Premiera The Beast Inside miała dla nas jeden fundamentalny cel - dowieść, iż zespół Movie Games, dzięki strategicznemu planowaniu budżetu, ścisłej współpracy produkcyjnej i zdywersyfikowanemu marketingowi, potrafi wyprodukować grę, która zaprezentuje wysoką jakość, solidne wykonanie, a także zaangażuje odbiorców. - mówi Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games. - Sukces The Beast Inside, to przede wszystkim pomysł Illusion Ray Studio, ale także solidny proces produkcji, osiągnięty dzięki zaangażowaniu Macieja Miąsika, wiceprezesa spółki, czy Damiana Gasińskiego, senior producenta Movie Games.

To również umiejętnie przeprowadzone działania promocyjne, których celem jest przede wszystkim zbudowanie społeczności wokół tytułu. Gracze stanowią najbardziej wiarygodną rekomendację. - dodaje Wcześniak.

The Beast Inside uzyskał ostatnio, dzięki poleceniom graczy i ich recenzjom, pierwszą pozycję na liście Steam ''Recommended by community''. Dodatkowo zrealizowane zostały dwie transmisje na żywo z rozgrywki The Beast Inside w wykonaniu Damiana Gasińskiego i Dominiki Szot z zespołu Movie Games, które zgromadziły ponad 2,3 miliona unikalnych odbiorców z całego świata.

Gra została doceniona również przez media, uzyskując m.in ocenę 76/100 od IGN Spain czy 80/100 od Vandal.

Wyzwanie, jakie postawiła przed nami gra The Beast Inside było ekscytujące przez wzgląd na unikalność tej produkcji. Opracowaliśmy spersonalizowany plan działań marketingowych oparty przede wszystkim na zaangażowaniu społeczności. Dzięki dbaniu o relacje z graczami, za pośrednictwem Discorda, licznym rozmowom, konkursom, udostępnianiu im ekskluzywnych treści, wytworzyliśmy unikalną grupę fanów, których opinia, jako prawdziwych graczy, ma ogromną wartość przy realizacji strategii tzw. marketingu szeptanego. - tłumaczy Dominika Szot, Marketing Manager Movie Games - Polecenia i rekomendacje pozwoliły nam też na osiągnięcie imponującej liczby wyświetleń naszej transmisji na żywo, podczas której momentami liczba oglądających w danym momencie osób przekraczała 7000 osób.

Aktualnie The Beast Inside dostępna jest w ramach halloweenowej promocji Steam w zestawie tzw. bundle o nazwie 'Best 2019 Polish Horrors', wraz z grą Agony Unrated od Madmind Studio i Chernobylite od The Farm 51. Ponadto, w ramach akcji związanej z październikowym świętem duchów, gra dostępna jest również czasowo w Humble Store, a także na stałe weszła do oferty Gog.com.

Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.

Interia.pl oprac MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »