Nowe formy sprzedaży

"Chcemy wejść w nowe obszary działalności, ściśle związane z informacją geograficzną. Zamierzamy sprzedawać nasze produkty w różnych formach" - powiedział Jacek Błaszczyński, prezes PPWK.

"Chcemy wejść w nowe obszary działalności, ściśle związane z informacją geograficzną. Zamierzamy sprzedawać nasze produkty w różnych formach" - powiedział Jacek Błaszczyński, prezes PPWK.

- Chcemy wejść w nowe obszary działalności, ściśle związane z informacją geograficzną. Zamierzamy sprzedawać nasze produkty w różnych formach - powiedział PARKIETOWI Jacek Błaszczyński, prezes PPWK. Tymczasem była prezes spółki Alina Meljon skonwertowała akcje uprzywilejowane na okaziciela, co jednak nie oznacza jeszcze końca konfliktu w spółce.

Alina Meljon, była prezes Polskiego Przedsiębiorstwa Wydawnictw

Kartograficznych, skonwertowała należące do niej akcje uprzywilejowane,

założycielskie spółki na walory na okaziciela. Nie oznacza to jednak końca konfliktu w przedsiębiorstwie. PPWK przygotowuje się do sprzedaży swoich produktów

Reklama

w formie elektronicznej, pierwszy projekt zostanie zrealizowany do końca tego roku.

Przypomnijmy, że obecny zarząd zarzuca poprzedniemu, kierowanemu przez Alinę Meljon, popełnienie wielu nadużyć. Była prezes twierdzi natomiast, że sprawował on obowiązki z należytą starannością, a oskarżenia formułowane przez obecny zarząd mają na celu wzmocnienie jego pozycji. Udział Aliny Meljon w głosach na WZA po konwersji akcji uprzywilejowanych spadł poniżej 5% głosów. Wcześniej miała prawie 51 tys. walorów uprzywilejowanych w stosunku 5:1, co dawało jej prawie 2-proc. udział w kapitale akcyjnym i 6,6% głosów. - Nowi właściciele spółki wraz z zarządem mogą w każdej chwili zmienić statut, pozbawiając mnie jakiegokolwiek wpływu na działalność spółki. Skonwertowałam należące do mnie akcje, żeby móc je swobodnie sprzedać w odpowiednim dla mnie momencie - powiedziała PARKIETOWI Alina Meljon. Sprzedaż akcji pochodzących z konwersji może się przełożyć na obniżenie kursu giełdowego walorów.

Tymczasem PPWK interesuje się nowymi kanałami dystrybucji, np. sprzedażą swoich produktów przez portal turystyczny. - Chcemy wejść w nowe obszary działalności, ściśle związane z informacją geograficzną. Zamierzamy sprzedawać nasze produkty w różnych formach, tzn. zarówno papierowej, jak i elektronicznej. Jesteśmy też otwarci na wszelkie sposoby sprzedaży - powiedział PARKIETOWI Jacek Błaszczyński, prezes PPWK. Sklep wysyłkowy generuje teraz kilka procent przychodów ze sprzedaży. Niewykluczone, że PPWK zdecyduje się rozwinąć ten obszar sprzedaży, wprowadzając więcej możliwości składania zamówień, np. telefonicznie czy przez internet. Spółka zamierza też do końca br. sprzedać nieruchomość we Wrocławiu, za którą chce uzyskać ok. 6 mln zł. W najbliższych dwunastu miesiącach nie należy się natomiast spodziewać planowanej wcześniej sprzedaży warszawskiej nieruchomości przy ul. Solec. Spółka kończy obecnie zapoczątkowany w ub.r. proces restrukturyzacji. Nowy zarząd rozwinął dział marketingu i sprzedaży, oraz skoncentrował się na zmniejszeniu kosztów produkcji o ok. 20 - 30%. Po trzech kwartałach br. PPWK, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 25,7 mln zł, wygenerowała 6,6 mln zł zysku. W analogicznym okresie ub.r. dane te wyniosły odpowiednio 24,7 mln zł i 9,9 mln zł straty.

Parkiet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »