ORLEN sponsorem gry strategicznej BLACK GOLD

W Szkole Głównej Handlowej odbył się wykład edukacyjny połączony z symulacją gry BLACK GOLD, której sponsorem została firma ORLEN.

W Szkole Głównej Handlowej odbył się wykład edukacyjny połączony z symulacją gry BLACK GOLD, której sponsorem została firma ORLEN.

Gra BLACK GOLD jest pierwszą planszową strategiczną grą ekonomiczną z zakresu obrotu i zarządzania strategicznym surowcem jakim jest ropa naftowa. Przy pomocy 105 kart zawierających wydarzenia z rynku, gracze prowadzą swoją firmę w świecie konkurencji, strategicznych decyzji i nowoczesnych technologii. Nie można też zapominać o konieczności inwestowania w infrastrukturę umożliwiającą rozwój firmy. Wybór strategii zależy od gracza, ale również od działań konkurencji i niespodziewanych wydarzeń jak strajk czy zaburzenia związane z trzęsieniem ziemi. Gracze mogą próbować agresywnej ekspansji bądź spokojnej ewolucji, ale najważniejsze jest, by własna firma zdobywała jak największy prestiż na międzynarodowym rynku. Gra BLACK GOLD daje też graczom całą gamę zagrań by osłabić konkurencję - ale cel pozostaje zawsze ten sam: zbudować jak największą siłę i prestiż swojej firmy.

Reklama

Koncern ORLEN zostając sponsorem gry stał się jednocześnie jedynym partnerem wizerunkowym gry strategicznej BLACK GOLD.

Wydawcą gry jest firma Defence24 Sp. z o. o. - wydawca grupy największych w Europie portali zajmujących się kompleksowo bezpieczeństwem - w tym bezpieczeństwem ekonomicznym.

KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »