Reklama

Platige Image wchodzi na amerykański rynek reklamy

Notowane na NewConnect studio postprodukcyjne Platige Image (PI) powołało w Nowym Jorku dwie spółki zależne Platige US, Inc. oraz Platige Image, LLC. Za ich pośrednictwem polska firma chce rozwijać działalność na amerykańskim rynku reklamy.

Spółka Platige Image, LLC została założona, wspólnie z lokalnym partnerem, firmą Alanda Ltd właścicielem m.in. marki Fluid, w celu promowania Platige Image na nowojorskim rynku reklamy. Amerykański partner specjalizuje się w produkcji i postprodukcji filmów reklamowych. Dzięki współpracy obu firm, które świadczą usługi komplementarne wobec siebie, Platige Image, LLC będzie oferowało klientom innowacyjne podejście do procesu produkcji reklam. Zdecydowana większość prac produkcyjnych będzie odbywała się w Polsce, a prace wykończeniowe w studio w Nowym Jorku. Drugi podmiot, Platige US, Inc. w którym Platige Image SA posiada 100 proc. udziałów, został powołany w celu reprezentowania szerokich interesów Platige Image. Sukces w Stanach Zjednoczonych, w jednym z największych rynków reklamowych na świecie, oznacza skokowy rozwój naszej firmy. Obecność w USA pozwoli nam być bliżej naszych klientów , dzięki czemu będziemy szybciej reagować na ich zapotrzebowanie - mówi Piotr Sikora, wiceprezes zarządu.

Reklama

Szefem biura w Nowym Jorku będzie Julian Cade, który obecnie z skutecznie reprezentuje Platige Image na rynku brytyjskim. Obecność Platige Image w Stanach Zjednoczonych, jest związana głównie produkcją reklam. Spółka już teraz realizuje we współpracy z agencjami reklamowymi z USA dwa projekty, ma także plany na kolejne jeszcze w tym roku. W przyszłości PI będzie oferować również usługi skierowane do innych klientów, takie jak produkcja cinematików czy tworzenie efektów specjalnych do filmów.

- - - - - -

Platige Image

Wiodące studio postprodukcyjne w Polsce z piętnastoletnim doświadczeniem na rynku reklamowym i filmowym. Od kilku lat wielokrotnie nagradzane za swoją działalność w kraju i zagranicą.

Studio specjalizuje się w tworzeniu grafiki komputerowej, animacji 3D, realizacji cyfrowych efektów oraz kompozycji obrazu na potrzeby produkcji reklamowych, fabularnych oraz tzw. projektów specjalnych. Na swoim koncie ma kilkaset reklam, teledysków, a także kampanie społeczne, realizacje teatralne, oraz przedsięwzięcia stworzone na zlecenie instytucji kultury i sztuki. Najciekawsze realizacje z ostatnich lat to "Animowana historia Polski" na potrzeby prezentacji Polski na EXPO 2010 w Szanghaju, "Miasto Ruin" dla Muzeum Powstania Warszawskiego, nagrodzoną przez Amerykańskie Stowarzyszenie Muzeów prestiżową MUSE AWARD. Platige Image stworzyło także kampanię wizerunkową Polskiej Organizacji Turystycznej "Move Your Imagination" promującą Polskę na największych targach turystycznych świata ITB 2010 w Berlinie. Najnowszy film "Paths of Hate" znalazł się w sekcjach konkursowych ponad 100 międzynarodowych festiwali, zdobył nagrody na 27 z nich. Został też umieszczony na krótkiej liście 10 filmów ubiegających się o nagrodę Oscara. Z dziedziny reklamowej studio zrealizowało m.in. serię reklam dla TP SA ("Serce i Rozum"), Orange, Kompanii Piwowarskiej ("Żubr"), Heyah, Kellogg's, Listerine i Lego. Współtworzyło efekty specjalne do "Melancholii" w reżyserii Larsa von Triera i "Essential Killing" Jerzego Skolimowskiego.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

Dowiedz się więcej na temat: I.N.C. | rynek reklamy | amerykański | nowym | reklamy | rynek

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »