Reklama

Polmed ustalił cenę emisyjną

27 września ustalona została cena emisyjna na 750 000 do 1 000 000 akcji zwykłych na okaziciela serii H Polmed S.A., sieci klinik medycznych debiutującej na GPW. Cena jednej akcji w ofercie publicznej wyniesie 3,50 zł.

24 września zakończyła się budowa księgi popytu, na podstawie której zarząd spółki ustalił cenę emisyjną na 3,50 zł za akcję. Zapisy na akcje spółki będą prowadzone w dniach od 28 września do 1 października. Każdy inwestor jest uprawniony do zapisu na maksymalnie 30 tys. akcji. Przydział akcji serii H oraz zamknięcie oferty publicznej nastąpi do 8 października.

Celem emisji akcji serii H jest pozyskanie środków na utworzenie nowoczesnego centrum medycznego w Warszawie o powierzchni 1550 m2. Planowany termin zakończenia tej inwestycji to III kwartał 2011 roku.

Reklama

Polmed S.A. jest pierwszą siecią klinik medycznych debiutującą na giełdzie. Jeszcze w tym roku planuje otwarcie placówek w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Sosnowcu, Poznaniu oraz kolejnej w Gdańsku. Aktualnie spółka posiada dziewięć własnych przychodni w Gdańsku, Olsztynie, Gdyni oraz Starogardzie Gdańskim. Dzięki umowom podpisanym z renomowanymi placówkami medycznymi, klienci Polmedu mogą korzystać z usług na terenie całego kraju. W 2009 r. przychody Polmed S.A. wzrosły o 34,8 % do 18,6 mln zł. Spółka wypracowała 3,042 mln zł zysku skonsolidowanego netto wobec odpowiednio 2,531 mln zł zysku skonsolidowanego netto za rok poprzedni. Właściciele spółki to zarząd posiadający łącznie 56% akcji, pozostałe 44% akcji należy do funduszu NPN II Med S.? r.l., któremu doradza Krokus PE. Dotychczasowi akcjonariusze, czyli zarząd oraz fundusz inwestycyjny, nie planują sprzedaży własnych akcji w ramach oferty publicznej.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »