Pomyślny rok Infosystems
Notowana na rynku NewConnect firma Infosystems zakończyła rok obrotowy 2010/2011 z prawie 1,6 mln zł zysku netto. Przychody spółki ukształtowały się na poziomie 4,3 mln zł, co oznacza wzrost o 18,9 proc. w stosunku do 3,6 mln zł wypracowanych w poprzednim roku obrotowym.
- Zakończony niedawno rok obrotowy był dla Infosystems bardzo korzystny pomimo wyraźnie obserwowanego spowolnienia gospodarczego. Jest to wynik konsekwentnej realizacji kolejnych etapów naszej strategii rozwoju. Dzięki wprowadzeniu w życie planów strategicznych udało nam się sfinalizować kilka dużych projektów, co ma swoje odzwierciedlenie zarówno w wynikach finansowych, jak i w umacniającej się pozycji Infosystems na rynku - informuje prezes zarządu spółki, Mariusz Sosnowski.
Do głównych sukcesów firmy w tym okresie można zaliczyć zawarcie umowy z R.R. Donnelley Europe - firmą należącą do międzynarodowej grupy RR Donnelley & Sons Company. Dodatkowo we wrześniu zakończyliśmy emisję akcji, pozyskując 6,5 mln zł na inwestycje i akwizycje. - dodaje Sosnowski.
W zakończonym roku obrotowym spółka odnotowała znaczący wzrost dystrybucji flagowego produktu jakim jest zintegrowany system informatyczny, wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem - PrintManager.JDF.
Sprawdź notowania spółki Infosystems S.A.
Infosystems SA od wielu lat dostarcza zintegrowane rozwiązania informatyczne dla branży poligraficznej i produkcji opakowań. W 2007 roku spółka, jako jedna z pierwszych, zadebiutowała na NewConnect, a od 2009 roku prowadzi strategiczną współpracę z międzynarodową korporacją Eastman Kodak.
W ostatnich miesiącach Infosystems zakupił majątkowe prawa autorskie do oprogramowania PuzzleFlow, które jest jednym z najbardziej popularnych programów do graficznej obróbki plików w procesie przygotowania do druku. W związku z tą inwestycją w ostatnich miesiącach spółka powołała do życia Centrum Badawczo-Rozwojowe w Krakowie, w którym prowadzone są prace w zakresie innowacyjnych projektów.
Infosystems intensywnie pracuje nad stworzeniem portalu, umożliwiającego klientom zlecanie druku za pośrednictwem internetu, w celu ułatwienia kontaktu z drukarnią i zwiększenia w ten sposób woluminu zamówień klientów Spółki.
Opr. MM