Pylon S.A. wchodzi do Austrii i rozszerza sprzedaż na rynku niemieckim

Pylon S.A. - wiodący polski producent wysokiej jakości zestawów oraz obudów głośnikowych, notowany od 2013 roku na rynku NewConnect - uruchamia sprzedaż produktów sygnowanych marką Pylon Audio w Austrii i rozszerza sieć dystrybucji na rynku niemieckim.

Pylon S.A. - wiodący polski producent wysokiej jakości zestawów oraz obudów głośnikowych, notowany od 2013 roku na rynku NewConnect - uruchamia sprzedaż produktów sygnowanych marką Pylon Audio w Austrii i rozszerza sieć dystrybucji na rynku niemieckim.

Aktualnie produkty polskiego producenta są również dostępne w Norwegii, Francji, Belgii, Turcji, Hiszpanii, Szwajcarii.

W lipcu 2016 Pylon S.A. podpisał kontrakt na powtarzalną dostawę zestawów głośnikowych na rzecz firmy Audiovertrieb, dystrybutora zaopatrującego w sprzęt audio niemieckie i austriackie salony sprzedaży. W ramach umowy dystrybucyjnej, zawartej wstępnie na okres 5 lat, Pylon S.A. zakłada coroczny wzrost sprzedaży swoich produktów na rynku niemieckim i austriackim o co najmniej 25 proc., przy docelowym, minimalnym poziomie dostaw wycenianym na ok. 150 tys. EUR rocznie. Tym samym, po upływie 5 lat od podpisania umowy, przychody ze sprzedaży produktów Pylon Audio za pośrednictwem Audiovertrieb mogą wynieść ok. 0,65 mln zł w skali roku.

Reklama

Intensyfikacja działań eksportowych za zachodnią granicą, w tym umowa dystrybucyjna z firmą Audiovertrieb, to efekt realizowanego przez Pylon S.A. - we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) - programu GO_GLOBAL.PL. W ramach projektu spółka pozyskała w listopadzie 2015 roku niemal 0,15 mln zł dofinansowania, przeznaczonego na komercjalizowanie produktów polskich firm na rynkach zagranicznych.

- Z perspektywy realizowanej aktywnie przez Pylon S.A. ekspansji międzynarodowej, rynek niemiecki jest niezwykle znaczący pod względem potencjału sprzedażowego. Kluczowym elementem umowy z Audiovertrieb jest to, że obejmuje ona dystrybucję zestawów głośnikowych Pylon Audio w salonach prowadzonych na terenie całych Niemiec oraz w Austrii przez kilkanaście różnych sieci sklepów audio, a nie jedynie sprzedaż za pośrednictwem pojedynczych salonów, należących do tego samego właściciela. To pozwala nam dotrzeć z ofertą Pylon S.A. do zróżnicowanej grupy klientów, poszukujących innowacyjnego sprzętu audio wysokiej jakości i jednocześnie w atrakcyjnych cenach. Nasze przewagi konkurencyjne sprawiają, że już dzisiaj głośniki Pylon Audio są produktem pożądanym przez zachodnich konsumentów, a w miarę wzrostu ich rozpoznawalności i popularności na zagranicznych rynkach, możemy zakładać rosnący trend w zakresie sprzedaży w Austrii i Niemczech, co z kolei w okresie kolejnych pięciu lat przełożyć się może na dynamiczny wzrost przychodów Pylon S.A. - podkreśla Mikołaj Rubeńczyk, wiceprezes zarządu Pylon S.A.

Międzynarodowa strategia rozwoju Pylon S.A. na lata 2016-2020 zakłada:

"rozwój kanałów sprzedaży na obsługiwanym już rynku norweskim i niemieckim oraz włączenie do sieci dystrybucji rynku austriackiego

"rozwój sieci dystrybucji w Indiach

"kontynuację rozmów handlowych i realizację bieżących zamówień na rzecz partnerów z: Francji i Hiszpanii

"rozszerzenie współpracy sprzedażowej w oparciu o powtarzalność zamówień od dystrybutorów z Turcji, Szwajcarii, Belgii i Rumunii

"nawiązanie współpracy z dystrybutorami z: Ukrainy oraz Korei Południowej i Cypru

"współpracę w zakresie seryjnej produkcji obudów głośnikowych na rzecz partnerów zewnętrznych, prowadzących sprzedaż finalnych produktów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Europie oraz na rynkach azjatyckich

Równolegle do ekspansji międzynarodowej, Pylon S.A. wzmacnia również działania sprzedażowe na polskim rynku, w tym intensyfikuje między innymi współpracę z RTV Euro AGD, jedną z największych w kraju siecią sprzedaży detalicznej. Jeszcze w 2016 roku Pylon S.A. zwiększy wolumen regularnych dostaw sprzętu audio na rzecz RTV Euro AGD, m.in. przez wprowadzenie do oferty sieci - na zasadzie wyłączności i z wykorzystaniem dodatkowego kanału dystrybucji - nowej linii produktowej. Już w IV kwartale 2016 roku na półki sklepów RTV Euro AGD w całym kraju trafi dedykowana seria podłogowych zestawów głośnikowych marki Pylon Audio, wyposażonych w autorskie przetworniki elektroakustyczne.

Poza aktywnymi działaniami sprzedażowymi, Pylon S.A. inwestuje równolegle w rozwój infrastruktury produkcyjnej oraz zaawansowane rozwiązania technologiczne. Dzięki wsparciu EBC Incubator Sp. z.o.o. oraz PARP, w marcu 2015 roku spółka uruchomiła produkcję przetworników elektroakustycznych sygnowanych marką Pylon Audio, a już niespełna rok później wypuściła na rynek pierwsze zestawy głośnikowe wyposażone w autorski osprzęt. Producent przygotowuje się również do przeniesienia jeszcze w 2016 roku całej produkcji do nowego, własnego zakładu w Jarocinie, który został kupiony w styczniu 2016 roku za kwotę 2,5 mln zł.

oprMZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »