Stopklatka TV do końca 2014 roku chce mieć zasięg przekraczający 90 proc.
Stopklatka TV do końca 2014 roku chce mieć zasięg przekraczający 90 proc. - poinformował w rozmowie z PAP Bogusław Kisielewski, prezes Stopklatki. Dodał, że oglądalność tego kanału w pierwszych tygodniach kwietnia w grupie 4+ oscylował w granicach od 0,6 proc. do 1 proc.
- Tegoroczny cel zakładający 1 proc. udziału w oglądalności jest jak najbardziej realny. Dobrym sygnałem jest to, że Stopklatka w ok. 80 proc. jest oglądana poprzez DTT. Kabel i satelita stanowią ok. 20 proc. oglądalności. Ponadto cały czas pracujemy nad zasięgiem tego kanału. Obecnie dla Stopklatki wynosi on ok. 70 proc. Naszym celem jest, aby na koniec roku zasięg przekroczył 90 proc. - powiedział Kisielewski.
- Chciałbym, aby do półrocza Stopklatka miała już zasięg na poziomie ok. 85 proc. Prowadzimy rozmowy z sieciami kablowymi, w których jeszcze nas nie ma. Mam nadzieję, że niebawem będą widoczne efekty tych działań - dodał.
Zapytany o poziom oglądalności kanału Stopklatka TV w pierwszych tygodniach od uruchomienia, prezes Kisielewski odpowiedział: - W pierwszych tygodniach kwietnia w grupie 4+ oglądalność Stopklatki oscyluje w granicach od ok. 0,6 proc. do ok. 1 proc..
Poniedziałkowe walne zgromadzenie Stopklatki ma zdecydować o emisji akcji z prawem poboru, z której wpływy mają zostać przeznaczone na rozwój kanału Stopklatka TV.
- Zgodnie z zapowiedziami Stopklatka z emisji akcji pozyska ok. 10 mln zł. Ta kwota będzie wystarczająca na pokrycie potrzeb kapitałowych Stopklatki - powiedział Kisielewski.
Kanał filmowy Stopklatka TV wystartował na MUX-1, platformach satelitarnych i wybranych sieciach kablowych w sobotę 15 marca o godzinie 6.00. Ramówka kanału zbudowana jest w oparciu o różnorodne gatunkowo kino polskie i zagraniczne.
Spółka Stopklatka jest notowana na rynku NewConnect. Po 41,04 proc. akcji spółki mają Agora i Kino Polska. Ponad 7,5 proc. akcji spółki ma również Ipopema TFI.