Strata netto grupy Alma Market

Strata netto grupy Alma Market, przypisana akcjonariuszom jednostki dominującej, wyniosła w I półroczu tego roku 18,06 mln zł wobec 11,28 mln zł zysku netto w I półroczu 2008 roku - podała spółka w raporcie półrocznym.

Strata netto grupy Alma Market, przypisana akcjonariuszom jednostki dominującej, wyniosła w I półroczu tego roku 18,06 mln zł wobec 11,28 mln zł zysku netto w I półroczu 2008 roku - podała spółka w raporcie półrocznym.

Według wyliczeń PAP w samym drugim kwartale skonsolidowana strata netto wyniosła 8,3 mln zł i była zgodna z oczekiwaniami rynkowymi na poziomie 8,55 mln zł.

Strata operacyjna wyniosła w I półroczu 12,8 mln zł wobec 15,6 mln zł zysku w I połowie 2008 roku, a przychody wzrosły do 477,2 mln zł z 404 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Według wyliczeń PAP strata operacyjna w II kwartale wyniosła prawie 6,7 mln zł. Analitycy oczekiwali 4,45 mln zł skonsolidowanej straty EBIT.

Przychody w II kwartale wzrosły do 248,75 mln zł i były zgodne z konsensusem rynkowym na poziomie 248,5 mln zł.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Netto | Netta | ALMA | market | mater
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »