Reklama

Straty Intersportu są minimalizowane

Od stycznia do września 2012 roku sieć INTERSPORT Polska wypracowała zysk brutto w wysokości 2.460 tys. PLN, podczas gdy w analogicznym okresie ubiegłego Spółka odnotowała stratę brutto na poziomie 4.423 tys. PLN.

Narastająco, od stycznia do września 2012 roku, Spółka INTERSPORT Polska S.A. osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 175.260 tys. PLN, co stanowi wzrost o 24,3 proc.

Reklama

w porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku (140.966 tys. PLN)

W III kwartale 2012 roku Spółka INTERSPORT Polska S.A. wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 50.331 tys. PLN, czyli wyższe o 17,4 proc. niż w III kwartale 2011 roku,

w którym odnotowano obrót w wysokości 42.877 tys. PLN.

Dzięki utrzymaniu w salonach INTERSPORT wzrostowego trendu sprzedaży Spółka poprawiła

w III kwartale br. wynik o 18,1 proc.. odnotowując stratę brutto w wysokości 2.692 tys. PLN, podczas gdy w analogicznym okresie 2011 roku strata wyniosła 3.288 tys. PLN.

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. przypomina, że Spółka, rokrocznie w tym okresie, odnotowuje straty a sukcesem jest ich minimalizowanie. Sezonowość sprzedaży to typowe zjawisko w branży sportowej wynikające z niższych cen jednostkowych asortymentu letniego.

Szczegółowy raport finansowy za III kwartał 2012 roku zostanie opublikowany 14 listopada 2012 roku, po ostatecznym zweryfikowaniu wszystkich danych.

PELNE NOTOWANIE

INTERSPORT Polska S.A. Podstawową działalnością jest sprzedaż detaliczna markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni, zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych dużych miast. Uzupełnieniem kompleksowej oferty dla klienta jest profesjonalny serwis: narciarski, rowerowy, tenisowy i rolkowy.

Opr. MZB

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »