Reklama

Sukces oferty publicznej Moonlit

Zarząd Moonlit S.A. dokonał przydziału akcji emitowanych w ramach Pierwszej Oferty Publicznej. Inwestorzy złożyli zapisy na 1,15 mln akcji oferowanych po cenie emisyjnej 2,00 zł, podczas gdy w ramach oferty można było nabyć maksymalnie 1 mln akcji o wartości 2 mln zł. Oznacza to, że inwestorzy zapisali się na 15 proc. więcej akcji niż było dostępne w ofercie. Spółka rozpoczyna działania zmierzające do wprowadzenia akcji na NewConnect.

Inwestorzy złożyli zapisy na 15 proc. więcej akcji niż oferowano.

Oferta publiczna obejmowała 1 000 000 akcji serii D, sprzedawanych po cenie emisyjnej 2,00 zł. Inwestorzy złożyli zapisy na łączną liczbę ponad 1 149 tys. akcji. W pierwszych dniach emisji spółka podpisała porozumienie z grupą Inwestorów którzy złożyli zapisy na 400 tys. akcji gwarantujące, że nie zostaną one objęte redukcją. Pozostałym inwestorom oferowanych było 600 tys. akcji Moonlit. Złożyli oni zapisy na blisko 0,75 mln akcji, co oznacza, że inwestorzy zgłosili popyt na 15 proc. więcej akcji niż było oferowanych w ramach emisji. Aktualnie spółka rozpoczyna działania związane z rejestracją akcji oraz wprowadzeniem ich na rynek NewConnect. Oferującym akcje był Polski Dom Maklerski.

Reklama

- Byliśmy przekonani, że oferta publiczna zakończy się sukcesem, ale tak znaczące przekroczenie puli dostępnych akcji przerosło nasze oczekiwania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów emisji, zgromadzony kapitał pozwoli nam realizować własne produkcje i w konsekwencji zrealizować zgodnie z założeniami ambitny plan wydawniczy. Warto zaznaczyć, że już na samym początku trwania oferty zgłosili się do nas inwestorzy zainteresowani nabyciem naszych akcji z gwarancją otrzymania całego pakietu. Potwierdza to, jak bardzo atrakcyjny inwestycyjnie jest nasz model biznesowy oraz perspektywy związane z rozpoczęciem działalności w segmencie własnych produkcji.. - powiedział Piotr Gardeła, Prezes Zarządu Moonlit.

Moonlit to polski software house i deweloper gier video, wyspecjalizowany w produkcji gier na zlecenie oraz autorskich innowacyjnych technologii, zamierzający rozwinąć działalność własnych produkcji. Spółka dotychczas zrealizowała 16 projektów na zlecenie, a już teraz jest w trakcie realizacji dwóch gier własnych ("Neon Noir" oraz "POK"). Specjaliści studia pracują również nad własną technologią oświetlenia dedykowaną do gier 2D - Angular Light - która została nagrodzona drugim miejscem w ogólnokrajowym konkursie GameINN. Istotnym akcjonariuszem spółki jest PlayWay.

- Nasz plan wydawniczy zakłada wyprodukowanie 6 produkcji własnych, w tym 5 gier i 1 technologii do końca 2021 roku. Już w tym roku ukaże się wersja beta gry Ignis: Duels of Wizards oraz premiera naszego pierwszego autorskiego projektu - gry POK, natomiast w przyszłym roku zamierzamy zadebiutować z wczesnym dostępem dla gry Neon Noir na platformie Steam. - dodał Piotr Gardeła.

Przychody ze sprzedaży Moonlit w 2017 r. wyniosły 699 tys. zł i były aż o 68% wyższe niż rok wcześniej. Wynik EBITDA w zeszłym roku wyniósł 203 tys. zł, co oznacza dynamikę na poziomie 306%

w porównaniu z 2016 rokiem. Największy wzrost został jednak odnotowany na zysku netto, który wyniósł 96 tys. zł w 2017 roku (dynamika na poziomie 356%).

Moonlit S.A. to polski gamingowy software house zamierzający poszerzyć swoją działalność o segment produkcji własnych gier przy wykorzystaniu autorskich, innowacyjnych technologii oraz zaawansowanej strategii wydawniczej. Spółka zrealizowała 16 produkcji na zlecenie, a w przeciągu najbliższych 4 lat zamierza wydać 5 produkcji własnych, w tym 4 gry oraz 1 technologię.

Plany wydawnicze studia wynikają z wiedzy i doświadczenia zdobytego podczas współpracy z uznanymi wydawcami co powinno zapewnić znaczącą przewagę konkurencyjną. Technologia Angular Light, została nagrodzona drugim miejscem w ogólnokrajowym konkursie GameINN. Strategicznym partnerem i wydawcą spółki jest Grupa PlayWay, która posiada 30,1% akcji Moonlit S.A.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »