Reklama

Talars S.A. planuje debiut na NewConnect

Talars S.A., spółka świadcząca usługi doradcze, finansowe oraz ubezpieczeniowe, nabyła 100 proc. udziałów w spółce doradczej Nova Capital Advisors Sp. z o.o. i rozpoczęła przygotowania do upublicznienia. Debiut na NewConnect planowany jest w IV kwartale 2012 r. Środki z emisji zostaną przeznaczone na rozwój placówek terenowych.

- W IV kwartale 2012 r. planujemy zadebiutować na rynku NewConnect. Środki z oferty prywatnej przeznaczymy na stworzenie nowych oddziałów spółki. Liczymy na to, że do końca przyszłego roku uda się otworzyć co najmniej kilka takich punktów. Równolegle do działań mających na celu rozwój struktur terenowych, będziemy pracować nad pozyskaniem kolejnych partnerów. Zaledwie kilka dni temu podpisaliśmy umowę ze spółką Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. Obecnie przygotowujemy także ofertę usług we współpracy z SG Equipment Leasing Polska - mówi Jacek Dubiński, prezes zarządu Talars S.A.

Reklama

100 proc. udziałów w spółce Nova Capital Advisors S.A. zostało odkupionych od spółki Novainvest S.A., podmiotu notowanego na rynku NewConnect. W ramach rozliczenia transakcji Novainvest S.A. obejmie akcje nowej emisji Talars S.A.

- Nova Capital Advisors Sp. z o.o. to podmiot specjalizujący się w doradztwie z zakresu rynku NewConnect, co z pewnością będziemy chcieli w pełni wykorzystać w ramach przygotowań Talars S.A. do upublicznienia. Dodatkowe korzyści z rozszerzenia grupy oraz dywersyfikacji przychodów powinny być także dostrzeżone przez inwestorów, których zamierzamy zaprosić do udziału w Ofercie prywatnej. Warto też zwrócić uwagę, iż Nova Capital Advisors Sp. z o.o. to podmiot, który świadczy szeroki zakres usług z zakresu pozyskiwania kapitału na rozwój, dlatego też cześć nowej oferty skierujemy do naszych obecnych klientów z sektora MŚP - mówi Jacek Dubiński.

16 maja 2012 r. Talars S.A. informował o planach uruchomienia portalu społecznościowo-handlowego pozwalającego na współpracę rolników ze sprzedawcami oraz z kupcami. Platforma umożliwi kontakt na płaszczyźnie C2C (customer-to-customer), B2C (business-to-customer) oraz B2B (business-to-business). Uruchomienie planowane jest na czerwiec br. Partnerem merytorycznym portalu jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »