TelForceOne po 25 zł

Cena emisyjna akcji serii B wrocławskiego producenta i dystrybutora akcesoriów do telefonów komórkowych TelForceOne została ustalona na maksymalnym poziomie, czyli 25 zł za jedną akcję - poinformowała spółka w komunikacie.

Cena emisyjna akcji serii B wrocławskiego producenta i dystrybutora akcesoriów do telefonów komórkowych TelForceOne została ustalona na maksymalnym poziomie, czyli 25 zł za jedną akcję - poinformowała spółka w komunikacie.

Proces book-buildingu na akcje spółki trwał od 13 do 14 marca, a zapisy na 2,5 nowych akcji serii B potrwają od 15 do 21 marca.

Akcje będą oferowane w dwóch transzach. Inwestorom indywidualnym spółka zaoferuje 825.000 akcji, a inwestorom instytucjonalnym 1.675.000 akcji.

Oferującym akcje TelForceOne jest Beskidzki Dom Maklerski.

Z emisji spółka chce pozyskać maksymalnie 58,55 mln zł netto (62,5 mln zł wpływów brutto, z czego 3,95 mln zł to koszty emisji).

Pozyskane pieniądze chce przeznaczyć głównie na rozbudowę grupy kapitałowej na co przeznaczy 35 mln zł. Ok. 9,8 mln zł spółka chce wydać na rozwój sieci sprzedaży poprzez otwarcie w ciągu 12 do 15 miesięcy własnych 100 punktów handlowych na terenie Polski.

Reklama

Ok. 7,15 mln zł zasili kapitał obrotowy, 4 mln zł spółka wyda na kompleksowy system oprogramowania zarządczego klasy ERP, a pozostałe 2,6 mln zł na dokończenie inwestycji budowy centrum handlowo-logistycznego we Wrocławiu.

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »