TP idzie na wojnę z mniejszymi operatorami!

Telekomunikacja Polska chce uruchomić w tym tygodniu nową markę sim-only usług telefonii komórkowej. Marka NJU.Mobile ma być najtańszą marką komórkową na polskim rynku. Główną marką komórkową grupy pozostanie Orange - poinformowali na konferencji przedstawiciele TP.

- W tym tygodniu podamy szczegóły oferty, ponieważ chcemy to zrobić równocześnie z wprowadzeniem jej na rynek - powiedział dyrektor marketingu w TP, Michał Paschalis-Jakubowicz.

Dodał, że będzie to oferta zarówno abonamentowa jak i pre-paid, typu sim-only, czyli nie obejmująca sprzedaży telefonów.

Nowa marka ma być najtańszą na polskim rynku i skierowaną właśnie do klientów poszukujących niskich cen.

Pomimo wprowadzenia nowej marki głównym kierunkiem sprzedaży usług komórkowych TP ma nadal pozostać marka Orange.

- Głównym narzędziem w tym celu pozostaje Orange, NJU jest konceptem na zapełnienie pewnej niszy - powiedział na konferencji prezes Maciej Witucki.

Reklama

Zagłosuj w internetowym referendum w sprawie OFE

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Główną | SIM | Orange | Orange Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »