TP idzie na wojnę z mniejszymi operatorami!
Telekomunikacja Polska chce uruchomić w tym tygodniu nową markę sim-only usług telefonii komórkowej. Marka NJU.Mobile ma być najtańszą marką komórkową na polskim rynku. Główną marką komórkową grupy pozostanie Orange - poinformowali na konferencji przedstawiciele TP.
- W tym tygodniu podamy szczegóły oferty, ponieważ chcemy to zrobić równocześnie z wprowadzeniem jej na rynek - powiedział dyrektor marketingu w TP, Michał Paschalis-Jakubowicz.
Dodał, że będzie to oferta zarówno abonamentowa jak i pre-paid, typu sim-only, czyli nie obejmująca sprzedaży telefonów.
Nowa marka ma być najtańszą na polskim rynku i skierowaną właśnie do klientów poszukujących niskich cen.
Pomimo wprowadzenia nowej marki głównym kierunkiem sprzedaży usług komórkowych TP ma nadal pozostać marka Orange.
- Głównym narzędziem w tym celu pozostaje Orange, NJU jest konceptem na zapełnienie pewnej niszy - powiedział na konferencji prezes Maciej Witucki.