TP SA nie boi się Ery i nie obniży abonamentu

Nie odnotowaliśmy ostatnio wzrostu liczby odłączeń - powiedział nam Michał Potocki, rzecznik prasowy Telekomunikacji Polskiej zapytany, czy prowadzona od maja akcja promocyjna Polskiej Telefonii Cyfrowej powoduje rezygnowanie obecnych abonentów z usług TP SA.

Nie odnotowaliśmy ostatnio wzrostu liczby odłączeń - powiedział nam Michał Potocki, rzecznik prasowy Telekomunikacji Polskiej zapytany, czy prowadzona od maja akcja promocyjna Polskiej Telefonii Cyfrowej powoduje rezygnowanie obecnych abonentów z usług TP SA.

Nie odnotowaliśmy ostatnio wzrostu liczby odłączeń - powiedział nam Michał Potocki, rzecznik prasowy Telekomunikacji Polskiej zapytany, czy prowadzona od maja akcja promocyjna Polskiej Telefonii Cyfrowej powoduje rezygnowanie obecnych abonentów z usług TP SA.

I chociaż w opinii analityków jest jeszcze za wcześnie na ocenę rezultatów akcji PTC, to TP SA nie planuje obniżek cen abonamentu, które od początku maja wynoszą odpowiednio: dla standardowego 42,4 zł, zaś oszczędnościowego 28 zł brutto. Nie są również zagrożone tegoroczne plany TP SA, które dość enigmatycznie przewidują podłączenie nie mniej niż 590 tys. abonentów i ilu się da więcej. W ub.r. TP SA przyłączyła podobną liczbę abonentów, czyli o ok. 40 proc. mniej niż w latach 1998 i 1999.

Reklama

Liczymy na ok. 8-10 proc. odzew ze strony osób, które otrzymały nasze listy. Już teraz widzimy duże zainteresowanie naszą akcją, o czym świadczyć mogą chociażby sygnały z Poczty Polskiej, mówiące o włamaniach do skrzynek - powiedział nam Robert Niczewski, rzecznik PTC. Przypomnijmy, że każdy z kilkunastu milionów listów PTC do klientów uprawnia do losowania telefonu komórkowego. Na akcji PTC korzystają jednak i pozostali operatorzy:

Stwierdzamy większe zainteresowanie naszą ofertą - powiedział nam Leszek Kamiński z Polkomtela.

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: rzecznik prasowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »