Uboat Line dywersyfikuje źródła przychodów
Spółka Uboat Line, która niebawem zadebiutuje na rynku NewConnect wprowadziła elektroniczny system poboru opłat drogowych we Włoszech, Francji i Hiszpanii oraz możliwość zamawiania przepraw promowych dla samochodów ciężarowych za pośrednictwem strony internetowej i płatności online.
Firma planuje także uruchominie nowej usługi - zwrot podatku VAT za przejazd autostradami dla przedsiębiorstw transportowych. W ostanim czasie Spóka uruchomiła również międzynarodowe call center w Gliwicach. Zajmuje się ono obsługą klientów z Polski oraz całej Europy, pod kątem usług dla firm transportowych. W ten sposób Uboat Line zbuduje kilka niezależnych platform biznesowych, które przyczynią się do zdywersyfikowania źródeł jej przychodów.
- Dokładamy wszelkich starań, aby rozszerzyć ofertę Uboat Line zgodnie z potrzebami firm z branży transportowej, dlatego postanowiliśmy rozbudować stronę internetową naszej spółki o nową funkcjonalność umożliwiającą zamawianie przepraw promowych dla samochodów ciężarowych. Dzięki temu klienci zyskają możliwość skorzystania z naszej usługi non stop, bez względu na porę doby. Dla spółki także jest to korzystne rozwiązanie, ponieważ jego wprowadzenie nie będzie wiązało się z koniecznością zatrudnienia nowych pracowników, co zwiększyłoby koszty działalności operacyjnej naszej spółki - mówi Grzegorz Misiąg, prezes zarządu Uboat Line. - Mamy także świadomość, że spółki transportowe coraz częściej realizują zlecenia wymagające przewozu towarów przez teren kilku krajów. Tego rodzaju projekty powodują, że firmy poszukują rozwiązań, które uzmożliwią odzyskanie podatku VAT, bez konieczności wikłania się w gąszcz urzędowych procedur. Dlatego postanowiliśmy pomóc naszym klientom, aby mogli skupić się przede wszystkim na realizowaniu zleceń związanych z transportem towarów.
Sprzyjający klimat dla rozwoju działalności Uboat Line tworzy także rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej w Polsce. Ma to niebagatelne znaczenie szczególnie dla usprawnienia tranzytu towarów ze wchodu na zachód Europy oraz z północy na południe naszego kontynentu. Równie istotne znaczenie ma także rozbudowa sieci terminali przeładunkowych na terenie Polski.
Biznesowe zainteresowania Uboat Line nie ograniczają się jedynie do terenu Polski. Z tego powodu firma uruchomiła międzynarodowe call center w Gliwicach. Realizacja tego projektu ułatwi spółce dalszy rozwój działalności operacyjnej na terenie Europy. Istotne, dla dalszego rozwoju działalności Uboat Line, obszary to: Niemcy, Wielka Brytania, Szwecja, Rosja oraz Czechy. Szczególnie znaczenie mają Niemcy - kraj, który posiada największą gospodarkę w całej UE, gdzie dynamicznie rozwija się transport intermodalny. Z tego powodu w tym roku spółka uruchomiła podmiot zależny w Hamburgu.
- - - - -
Uboat Line powstał w 2008 roku. Działalność firmy skoncentrowana jest na wyszukiwaniu oraz rezerwacji połączeń promowych, które realizowane są na trasach morskich basenu Morza Bałtyckiego, Północnego, jak i Adriatyku. Oferta spółki, obejmuje zarówno promy dla ciężarówek, jak również tanie bilety promowe na rejsy pasażerskie. Za pośrednictwem Uboat Line klienci mogą zarezerwować m.in. miejsca na promy do Szwecji, Anglii, Irlandii oraz innych popularnych portów. Spółka jest liderem w obrębie tego rynku.
Opr. KM
Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL