Uboat-Line przedstawia plan do 2017 roku
Zarząd spółki Uboat-Line przedstawił ambitne plany rozwoju na lata do 2017 roku.
Skonsolidowane przychody Grupy Uboat-Line mają rosnąć nadal w dwucyfrowym tempie, zakłada Plan Rozwoju przyjęty dziś przez Zarząd. Żeby to osiągnąć spółka planuje wprowadzać do oferty nowe produkty (w tym finansowe) oraz rozwijać działalność zarówno poprzez rozszerzanie zakresu działalności jak i przez rozwój geograficzny.
Uboat-Line specjalizuje się w obsłudze firm transportowych. Misja spółki brzmiąca "Wspieramy i organizujemy transport" oznacza dążenie do przygotowania jak najbardziej kompleksowej oferty dla swoich partnerów. Uboat-Line ma się rozwijać zarówno organicznie, jak i przez akwizycje.
"Przez ostatnie lata Spółka Uboat-Line przyzwyczaiła do tego, że rozwija się bardzo dynamicznie. Naszą ambicją jest to, żeby nadal mogła dynamicznie budować wartość dla Akcjonariuszy - zarówno przez polepszanie wyników finansowych jak i organizację nowoczesnej i efektywnej Grupy Kapitałowej" - powiedział Grzegorz Misiąg, prezes spółki a także jej założyciel i główny Akcjonariusz.
W 2013 r. przychody spółki wzrosły o 62% do 51,10 mln zł a zysk netto wyniósł 2,30 mln zł wobec 1,61 mln zł przed rokiem. Na zysk w zeszłym roku miały wpływ inwestycje w projekty rozwojowe, które przełożą się na poprawę wyniku w kolejnych okresach. Grupa rozpoczęła m.in. świadczenie usług spedycji lądowej i morskiej poprzez spółkę zależną Uboat Logistics.
Przyjęty Plan Rozwoju zakłada, że Grupa nadal będzie zwiększać swoje przychody w tempie dwucyfrowym. Ma to osiągnąć zarówno przez rozwijanie obecnej oferty, jak i penetrację nowych obszarów biznesowych.
"Chcemy odpowiadać na potrzeby naszych klientów, czyli firm transportowych, w jak najszerszym zakresie i oferować im komplementarną ofertę, wliczając w to dedykowane dla nich produkty finansowe oraz ubezpieczeniowe" - powiedział wiceprezes Artur Smolik.
Niedawno Uboat-Line poinformował, że przejął spółkę w oparciu o którą będzie świadczyć usługi ubezpieczeniowe pod marką Uboat Insurance. Wkrótce do Grupy dołączy również Uboat Finance. Uboat-Line będzie się rozwijać również zagranicą, gdzie możliwe są zarówno akwizycje jak i nawiązywania współpracy z nowymi, strategicznymi partnerami.
Grupa pracuje również nad efektywnością zarządzania i synergiami - zarówno kosztowymi jak i sprzedażowymi.
Elementem polityki zacieśniania relacji z klientami jest m.in. pierwszy w historii spółki program lojalnościowy. Program "Zdobywaj mile i wygrywaj" prowadzony przez agencję Pegasus Advertising Poland to jeden z pierwszych i największych takich projektów w Polsce kierowany dla firm związanych z branżą transportową.
Uboat-Line jest notowany na rynku NewConnect a jego obligacje na rynku Catalyst. Akcje wchodzą w skład prestiżowego indeksu NC Lead.