Umowa ComArch SA z Tesco Polska

ComArch podpisał umowę o wartości ponad 7,5 mln zł. na zaprojektowanie, wdrożenie i obsługę sieci WAN dla największej sieci handlowej w Polsce TESCO. W ramach umowy ComArch dostarczy i skonfiguruje łącza transmisji danych i urządzenia sieciowe, oraz będzie świadczył usługi optymalizacji i konsultingu w zakresie wdrażania nowych technologii i usług.

ComArch podpisał umowę o wartości ponad 7,5 mln zł. na zaprojektowanie, wdrożenie i obsługę sieci WAN dla największej sieci handlowej w Polsce TESCO. W ramach umowy ComArch dostarczy i skonfiguruje łącza transmisji danych i urządzenia sieciowe, oraz będzie świadczył usługi optymalizacji i konsultingu w zakresie wdrażania nowych technologii i usług.

Sieć WAN dostarczona przez ComArch połączy wszystkie lokalizacje klienta na terenie kraju, a najważniejsze z nich zostaną dodatkowo wyposażone w łączność radiową. Nowa sieć będzie przygotowana między innymi do rozbudowy o nowe usługi głosowe, oraz zostanie objęta 24 godzinnym serwisem i monitoringiem obejmującym kontrolowanie jakości dostarczanych przez ComArch usług. O wyborze ComArch do realizacji tego projektu zadecydowało doświadczenie ComArch w realizacji podobnych kompleksowych projektów, oraz elastyczność w ustalaniu modelu współpracy. Umowa została zawarta na 36 miesięcy.

Reklama

Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes ComArch SA: "Współpraca z Tesco jest dla ComArch kolejnym ważnym projektem outsourcingowym. Międzynarodowa korporacja jaką jest Tesco stawia bardzo duże wymagania jakościowe swoim partnerom. Działając w sektorze handlu od 8 lat zdobyliśmy doświadczenia, które pozwalają na spełnienie standardów nowoczesnych detalistów".

ComArch świadczy usługi w modelu outsourcingu dla firm i instytucji z wszystkich sektorów gospodarki - jest to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju spółki. Szczególnie mocną pozycję zajmuje ComArch w sektorze handlu, przemysłu i usług, gdzie w modelu outsourcingu oferuje swoje rozwiązania do mobilnego wsparcia sprzedaży, czy usługi elektronicznej wymiany dokumentów, oraz systemy lojalnościowe. W zeszłym roku przychody z tego sektora wyniosły 85 mln zł co stanowi ponad 30% przychodów ComArch.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ComArch SA | Comarch | ComArch SA | Tesco
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »