Reklama

W czerwcu oglądalność TVN wzrosła r/r do 15,4 proc. z 13,3 proc.

W czerwcu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 15,4 proc. z 13,3 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym, na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.

Całodobowy udział Polsatu spadł w czerwcu do 13,0 proc. z 15,1 proc., udział TVP1 zmniejszył się do 18,9 proc. z 20,8 proc., a TVP2 do 14,8 proc. z 16,2 proc.

W peak-time (18.00-23.00) w czerwcu udział kanału TVN wzrósł do 18,9 proc. z 16,7 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 13,7 proc. z 15,6 proc., TVP1 zmniejszył ją do 20,9 proc. z 21,5 proc., a TVP2 do 16,0 proc. z 18,4 proc.

W czerwcu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła do 15,8 proc. z 13,9 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zwiększyła się do 18,2 proc. z 17,0 proc.

Reklama

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 15,0 proc. z 17,6 proc., zaś w peak-timie zmniejszył się do 16,0 proc. z 18,2 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 16,3 proc. z 17,8 proc., a w peak-timie pozostał niezmieniony na poziomie 19,4 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 14,3 proc. z 15,1 proc., a w peak-timie zmniejszył się do 15,6 proc. z 17,2 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo wzrósł w czerwcu do 18,7 proc. z 16,6 proc., a w peak-timie wzrósł do 21,5 proc. z 20,3 proc. rok wcześniej.

Sprawdź bieżące notowania TVN na naszych stronach

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »