Wyniki platformy"n"
ARPU, czyli średni przychód na abonenta platformy "n", wzrósł w kwietniu 2009 roku do 59 zł z 56 zł w pierwszym kwartale tego roku - podał TVN w prezentacji dla inwestorów.
Na koniec kwietnia platforma miała 556.000 podpisanych umów, w tym 552.000 aktywnych abonentów. Telewizja na kartę (TNK), zwiększyła bazę klientów pre-paid do 200.000.
W I kwartale platforma "n" zwiększyła swoją bazę abonencką o ponad 49.000 do 549.000 podpisanych umów o świadczenie usług, w tym 544.000 aktywnych abonentów.
Telewizja na kartę sprzedała w I kwartale ponad 175.000 kart dostępowych oraz powiększyła swoją bazę abonentów o 88.000 do 180.000 abonentów na zasadzie przedpłaty (pre-paid).
Przychody platformy "n" w I kwartale wzrosły o 92,6 proc. do 105 mln zł. Strata na poziomie EBITDA wyniosła 32,2 mln zł, w porównaniu do straty 36 mln zł rok wcześniej.