Zapisy na Hoopli.pl

Zapisy na akcje spółki Hoopla.pl, która prowadzi sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży sprzętu AGD i RTV, komputerów i armatury, potrwają od 15 do 17 października - poinformowała spółka w prospekcie emisyjnym.

Zapisy na akcje spółki Hoopla.pl, która prowadzi sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży sprzętu AGD i RTV, komputerów i armatury, potrwają od 15 do 17 października - poinformowała spółka w prospekcie emisyjnym.

Budowa księgi popytu odbędzie się w dniach od 11 do 12 października. Przedział cenowy akcji wynosi 11-13 zł. Hoopla.pl chce sprzedać łącznie 2 mln akcji, w tym 1 mln akcji serii B nowej emisji oraz 1 mln akcji serii A, sprzedawanych przez głównego akcjonariusza spółki, fundusz MCI Management. Transza dużych inwestorów obejmuje 1,5 mln akcji (w tym 1 mln akcji serii A), a transza małych inwestorów 0,5 mln akcji (tylko nowej emisji).

Oferującym akcje Hoopli.pl jest DM BOŚ. Po odliczeniu kosztów emisji Hoopla.pl szacuje wpływy z emisji nowych akcji maksymalnie na 11,76 mln zł. Środki spółka chce przeznaczyć m.in. na wdrożenie systemu ERP do obsługi zakupów i sprzedaży, wdrożenie nowej platformy e-commerce, integrację systemu ERP z systemami kurierskimi oraz wdrożenie systemu CRM. Na tę grupę wydatków spółka chce przeznaczyć około 2,5 mln zł. Hoopla.pl planuje również przeznaczyć około 1 mln zł wynajęcie nowej siedziby przy centrum logistycznym na obrzeżach Warszawy. Na szybkie poszerzenie oferty sprzedaży Hoopla.pl chce wydać 7,26 mln zł. "Spółka planuje połączyć się lub kupić zorganizowaną część przedsiębiorstwa sklepów internetowych z komplementarną ofertą towarową (...). Rozważana jest również ekspansja regionalna na rynkach ukraińskim bądź rumuńskim, z możliwością połączenia lub nabycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa większych podmiotów w regionie CEE" - napisano w prospekcie. Kwotę 1 mln zł Hoopla.pl zamierza wydać na kampanie promocyjne wspierające znajomość marki. Hoopla.pl prognozuje, że w 2007 roku jej zysk netto wyniesie 0,36 mln zł, w 2008 roku 1,18 mln zł, a w 2009 roku zysk netto spółki wzrośnie do 2,47 mln zł. Przychody Hoopli.pl mają w 2007 roku wynieść 51,7 mln zł, a 2008 roku 119,6 mln zł, a w 2009 roku 191 mln zł. Przed ofertą głównym akcjonariuszem Hoopli.pl jest MCI Management (72,31 proc. głosów na WZA). Pozostali akcjonariusze to Przemysław Szydłowski i Krzysztof Boufał (obaj po 11,54 proc.) oraz Jacek Ciesielski (4,62 proc. głosów na WZA).

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »