Ze względów bezpieczeństwa Tauron zamknął punkty obsługi klienta

- Ze względu na bezpieczeństwo odbiorców i pracowników Grupa Tauron zawiesiła działalność Punktów Obsługi Klienta - poinformował w niedzielę na Twitterze wicepremier, minister aktywów państwowych Jacek Sasin, Dodał, że spółka przechodzi na komunikację zdalną.

Jak podkreślił wiceszef rządu we wpisie na Twitterze, spółki Skarbu Państwa minimalizują ryzyko zakażenia.

"Ze względu na bezpieczeństwo odbiorców i pracowników Grupa #Tauron zawiesiła działalność Punktów Obsługi Klienta. #Tauron przechodzi na komunikację zdalną (elektroniczną i telefoniczną)" - czytamy.

Wcześniej o zamknięciu z powodu pandemii koronawirusa Biur Obsługi Klienta (BOK) poinformował m.in. PGNiG Obrót Detaliczny. Jak wskazała w spółka w piątkowym komunikacie, wszystkie należące do niej BOK będą zamknięte do odwołania. 

Reklama


PAP
Dowiedz się więcej na temat: Grupa Tauron | energetyka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »