Notowania akcji spółki CD Projekt z 28 lutego 2025 roku

W piątek, 28 lutego CD Projekt (CDR) rozpoczął notowania od poziomu 215,4 zł, czyli o 1,19 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 218,0 zł. To była minimalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom maksymalny - 222,8 zł - spółka osiągnęła o godzinie 16.48 by na zamknięciu spaść do poziomu 221,6 zł.

Liczba transakcji dla spółki CD Projekt wyniosła 123, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 374 141 sztuk. Obroty wyniosły 47,7 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatnią środę, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 2,93 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 8,10 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 94,56 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 15,75 proc.

W piątek CD Projekt zachowywał się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,42 proc. do poziomu 91 996 punktów, a wartość spółki wzrosła o 1,65 proc. Spółki z makrosektora producentów gier do których należy także CD Projekt pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG.GAMES wzrosła o 0,66 proc. do poziomu 15 897 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania makrosektora producentów gier na rynek indeks WIG spadł.

CD Projekt działa w dynamicznie rozwijającej się branży elektronicznej rozrywki – gier wideo. Opiera się na dwóch silnych fundamentach – produkcji gier w ramach studia deweloperskiego CD Project Red oraz globalnej cyfrowej dystrybucji realizowanej przez serwis GOG.com. Studio CD Project Red jest znane na świecie jako twórcy trylogii gier o Wiedźminie. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »