Notowania akcji spółki LPP z 10 lutego 2025 roku

W poniedziałek, 10 lutego LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 17200 zł, czyli o 0,58 proc. mniej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 17300,0 zł. To była minimalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom maksymalny - 17420 zł - spółka osiągnęła o godzinie 12.12 by na zamknięciu spaść do poziomu 17210 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 106, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 733 sztuk. Obroty wyniosły 23,5 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni czwartek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 5,26 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 10,25 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 6,83 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 10,68 proc.

W poniedziałek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,84 proc. do poziomu 89 895 punktów, a wartość spółki spadła o 0,52 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także LPP ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,10 proc. do poziomu 11 888 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »