Notowania akcji spółki LPP z 26 listopada 2024 roku

We wtorek, 26 listopada LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 15520 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 10.44 kurs akcji wzrósł do poziomu 15700 zł, a następnie, o 14.55, spadł do wartości 15350 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 15500 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 106, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 876 sztuk. Obroty wyniosły 22,6 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka przełamała tendencję wzrostową trwającą od 2 sesji i odnotowała spadek. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 8,16 proc., w ciągu miesiąca nie zmieniła się. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 4,38 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 4,26 proc.

Reklama

We wtorek LPP zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG spadł o 0,14 proc. do poziomu 79 523 punktów, a wartość spółki spadła tylko o 0,13 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także LPP pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,12 proc. do poziomu 11 586 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się lepiej niż LPP, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,12 proc., a wartość spółki spadła o 0,13 proc.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »