Notowania akcji spółki LPP z 3 stycznia 2025 roku

W piątek, 3 stycznia LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 16030 zł, czyli o 0,44 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 15960,0 zł. O godzinie 9.05 kurs akcji spadł do poziomu 15950 zł, a następnie o 11.08 wzrósł do wartości 16180 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 16100 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 110, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 946 sztuk. Obroty wyniosły 37,6 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Analizowana sesja była kolejną wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 2,22 proc., w ciągu miesiąca spadła o 1,47 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 0,56 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 3,54 proc.

W piątek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,63 proc. do poziomu 81 445 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 0,88 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,19 proc. do poziomu 11 453 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się dużo gorzej niż LPP, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,19 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,88 proc.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »