Notowania akcji spółki LPP z 30 grudnia 2024 roku

W poniedziałek, 30 grudnia LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 15850 zł, czyli o 0,13 proc. więcej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 15830,0 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 15550 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 112, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 601 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 18 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 107 mln zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 2,39 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 0,65 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 4,07 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 3,95 proc.

W poniedziałek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,33 proc. do poziomu 79 577 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1,77 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,61 proc. do poziomu 11 064 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora odzieżowego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »