Notowania akcji spółki LPP z 7 lutego 2025 roku
W piątek, 7 lutego LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 17250 zł, czyli o 0,29 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 17300,0 zł. O godzinie 9.20 kurs akcji wzrósł do poziomu 17330 zł, a następnie, o 14.52, spadł do wartości 16990 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 17300 zł.
Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 110, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 4 039 sztuk. Obroty wyniosły 58,1 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka utrzymała na zamknięciu poziom notowań z ostatniej sesji. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 6,79 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 7,45 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 11,33 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 11,25 proc.
W piątek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,88 proc. do poziomu 89 150 punktów, a wartość spółki nie zmieniła się. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,43 proc. do poziomu 12 020 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się lepiej niż LPP, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,43 proc., a wartość spółki nie zmieniła się.
LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).