Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 11 lutego 2025 roku
We wtorek, 11 lutego Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 78,1 zł, czyli o 0,13 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 78,0 zł. O godzinie 9.08 kurs akcji wzrósł do poziomu 78,7 zł, a następnie, o 15.12, spadł do wartości 77 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 77,1 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 53, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 5 110 sztuk. Obroty wyniosły 378 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni piątek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 0,39 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 0,65 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 36,07 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 1,53 proc.
We wtorek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,22 proc. do poziomu 90 993 punktów, a wartość spółki spadła o 1,15 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,16 proc. do poziomu 6 973 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży medialnej na rynek indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).