Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 12 marca 2025 roku
W środę, 12 marca Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 71,3 zł, czyli o 0,7 proc. mniej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 71,8 zł. To była minimalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom maksymalny - 73,7 zł - spółka osiągnęła o godzinie 14.17 by na zamknięciu spaść do poziomu 73,4 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 45, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 39 348 sztuk. Wzrost odbył się przy dużym obrocie, co może budzić radość wśród inwestorów. Obroty wyniosły 2,84 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 874 tys. zł.
Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 4 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 2,52 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 6,50 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 34,58 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 6,26 proc.
W środę Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,56 proc. do poziomu 93 428 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 2,23 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 1,18 proc. do poziomu 6 675 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).