Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 14 lutego 2025 roku

W piątek, 14 lutego Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 77 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 10.09 kurs akcji wzrósł do poziomu 78,4 zł, a następnie, o 14.36, spadł do wartości 75,4 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 75,7 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 60, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 9 709 sztuk. Obroty wyniosły 728 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Analizowana sesja była kolejną spadkową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 2,82 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 5,14 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 36,92 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 3,32 proc.

Reklama

W piątek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,6 proc. do poziomu 91 788 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1,69 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 1,46 proc. do poziomu 6 837 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »