Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 14 marca 2025 roku
W piątek, 14 marca Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 75,3 zł, czyli o 2,31 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 73,6 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 72,8 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 51, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 4 968 sztuk. Obroty wyniosły 366 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka przełamała tendencję wzrostową trwającą od 2 sesji i odnotowała spadek. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 0,94 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 5,77 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 33,66 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 6,13 proc.
W piątek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 2,2 proc. do poziomu 97 045 punktów, a wartość spółki spadła o 0,14 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,68 proc. do poziomu 6 646 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży medialnej na rynek indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).