Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 15 stycznia 2025 roku

W środę, 15 stycznia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 71,5 zł, czyli o 0,14 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 71,4 zł. O godzinie 9.48 kurs akcji wzrósł do poziomu 72,4 zł, a następnie, o 16.36, spadł do wartości 69,2 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 69,3 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 99, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 9 465 sztuk. Obroty wyniosły 640 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Analizowana sesja była czwartą sesją spadkową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 10,00 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 0,43 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 41,37 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 11,49 proc.

W środę Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,74 proc. do poziomu 82 884 punktów, a wartość spółki spadła o 2,94 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,06 proc. do poziomu 6 706 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor medialny zachowywał się dużo lepiej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,06 proc., a wartość spółki spadła o 2,94 proc.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »