Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 16 stycznia 2025 roku

W czwartek, 16 stycznia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 69,8 zł, czyli o 0,72 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 69,3 zł. O godzinie 11.36 kurs akcji wzrósł do poziomu 70,5 zł, a następnie, o 15.48, spadł do wartości 69,1 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 69,3 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 54, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 39 951 sztuk. Sesja była przy dużym obrocie, który wyniósł 2,77 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 1,02 mln zł.

Reklama

Spółka utrzymała na zamknięciu poziom notowań z ostatniej sesji. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 11,15 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 1,91 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 41,76 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 11,49 proc.

W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,21 proc. do poziomu 82 706 punktów, a wartość spółki nie zmieniła się. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 1,65 proc. do poziomu 6 595 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora medialnego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się dużo gorzej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 1,65 proc., a wartość spółki nie zmieniła się.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »