Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 18 lutego 2025 roku
We wtorek, 18 lutego Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 74,7 zł, czyli o 0,54 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 74,3 zł. O godzinie 10.33 kurs akcji spadł do poziomu 73,8 zł, a następnie o 13.54 wzrósł do wartości 77,1 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 76,8 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 69, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 98 359 sztuk. Wzrost odbył się przy dużym obrocie, co może budzić radość wśród inwestorów. Obroty wyniosły 7,34 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 733 tys. zł.
Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 3 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 1,41 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 10,82 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 35,46 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 1,92 proc.
We wtorek Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 2,37 proc. do poziomu 94 651 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 3,36 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 2,86 proc. do poziomu 6 942 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).