Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 2 maja 2025 roku
W piątek, 2 maja Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 90 zł, czyli o 0,33 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 89,7 zł. To była minimalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom maksymalny - 91,8 zł - spółka osiągnęła o godzinie 9.51 by na zamknięciu spaść do poziomu 91 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 88, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 7 454 sztuk. Obroty wyniosły 668 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 4,60 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 11,38 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 25,16 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 16,22 proc.
W piątek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 2,51 proc. do poziomu 101 200 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 1,45 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 2,10 proc. do poziomu 7 585 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).