Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 25 marca 2025 roku
We wtorek, 25 marca Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 79,1 zł, czyli o 3,4 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 76,5 zł. To była minimalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom maksymalny - 82 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 96, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 244 369 sztuk. Wzrost odbył się przy dużym obrocie, co może budzić radość wśród inwestorów. Obroty wyniosły 19,5 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 834 tys. zł.
Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 11,56 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 5,26 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 28,70 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 4,73 proc.
We wtorek Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,23 proc. do poziomu 99 488 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 7,19 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 3,91 proc. do poziomu 7 198 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).