Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 5 lutego 2025 roku
W środę, 5 lutego Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 78,2 zł, czyli o 0,39 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 77,9 zł. O godzinie 9.15 kurs akcji wzrósł do poziomu 78,3 zł, a następnie, o 16.49, spadł do wartości 77,3 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 77,9 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 46, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 5 891 sztuk. Obroty wyniosły 454 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka utrzymała na zamknięciu poziom notowań z ostatniej sesji. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 3,87 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 1,96 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 34,32 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 0,51 proc.
W środę Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,76 proc. do poziomu 86 132 punktów, a wartość spółki nie zmieniła się. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,99 proc. do poziomu 6 920 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania sektora medialnego na rynek indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się lepiej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,99 proc., a wartość spółki nie zmieniła się.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).