Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 6 maja 2025 roku
We wtorek, 6 maja Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 90,1 zł, czyli o 1,31 proc. mniej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 91,3 zł. O godzinie 9.05 kurs akcji wzrósł do poziomu 91,3 zł, a następnie, o 10.04, spadł do wartości 89 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 90,7 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 75, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 22 633 sztuk. Obroty wyniosły 1,99 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka przełamała tendencję wzrostową trwającą od 2 sesji i odnotowała spadek. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 5,47 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 11,02 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 24,29 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 15,84 proc.
We wtorek Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 1,24 proc. do poziomu 99 196 punktów, a wartość spółki spadła tylko o 0,66 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,52 proc. do poziomu 7 562 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora medialnego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).