Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 6 marca 2025 roku
W czwartek, 6 marca Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 74,2 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 73,5 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 34, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 3 512 sztuk. Spadek odbył się przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 256 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 1,06 mln zł.
Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 3,53 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 4,78 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 38,89 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 5,87 proc.
W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,5 proc. do poziomu 93 445 punktów, a wartość spółki spadła o 0,67 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 1,32 proc. do poziomu 6 731 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor medialny zachowywał się dużo lepiej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 1,32 proc., a wartość spółki spadła o 0,67 proc.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).