Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 9 stycznia 2025 roku
W czwartek, 9 stycznia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 77 zł, czyli o 0,52 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 76,6 zł. O godzinie 9.34 kurs akcji wzrósł do poziomu 77,4 zł, a następnie, o 11.45, spadł do wartości 76,5 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 76,6 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 68, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 5 375 sztuk. Obroty wyniosły 367 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka utrzymała na zamknięciu poziom notowań z ostatniej sesji. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 2,79 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 3,10 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 33,39 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 2,17 proc.
W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,75 proc. do poziomu 81 857 punktów, a wartość spółki nie zmieniła się. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,12 proc. do poziomu 6 934 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się trochę lepiej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,12 proc., a wartość spółki nie zmieniła się.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).