10 proc. Polaków marzy o Mercedesie

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, co dziesiąty Polak chciałby mieć Mercedesa, gdyby nie musiał brać pod uwagę jego ceny. Co ciekawe, 13 proc. badanych stwierdziło, że w ogóle nie chce mieć auta.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, co dziesiąty Polak chciałby mieć Mercedesa, gdyby nie musiał brać pod uwagę jego ceny. Co ciekawe, 13 proc. badanych stwierdziło, że w ogóle nie chce mieć auta.

Następnymi najbardziej pożądanymi markami samochodów są w Polsce BMW i Volkswagen (po 9 proc.) oraz Volvo i Toyota (po 7 proc.).

- O Mercedesie podobnie często marzą mężczyźni, jak i kobiety, przy czym zazwyczaj są to osoby w wieku 40-49 lat oraz mieszkańcy wsi. BMW natomiast częściej wskazywali mężczyźni, osoby młode (w wieku 15-29 lat), a także pochodzące z miast do 100 tys. mieszkańców - wyjaśnia Justyna Sawicka z TNS OBOP.

Volkswagen to marka "dla wszystkich", chociaż najmniejszą popularnością cieszy się wśród najmłodszych respondentów, obejmujących grupę wiekową 15-19 lat.

Reklama
Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: TNS OBOP | OBOP | TNS | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »